Zajmujemy się serwisem i naprawą urządzeń z branży nagłośnienia i oświetlenia.
Naprawiamy wzmacniacze, końcówki mocy, mikrofony, głośniki, kolumny głośnikowe, miksery dźwięku, sprzęt DJ, keyboardy, reflektory, dyskotekowe efekty oświetleniowe, głowy ruchome, wytwornice dymu, sterowniki, odtwarzacze CD i inny sprzęt.
Serwisujemy między innymi produkty takich firm, jak: Allen&Heath, American DJ, Antari, Behringer, Chauvet, Clay Paky, Coemar, Crest Audio, Crown, Elektronika, Eurolite, Flash-Butrym, Futurelight, Griven, HQ Power, Inter M, JBL, Korg, Laney, Laserworld, LDM, Lexicon, Mackie, Martin, Omnitronic, Phonic, Peavey, Pioneer, Pol-Audio, QSC, Reloop, RH Sound, Robe, Shure, Skyway, Soundcraft, Tonsil, Wharfedale i innych
Do marek EUROLITE, FUTURELITE, OMNITRONIC mamy bezpośredni dostęp do stanów magazynowych producenta produktów i części serwisowych.
Regulamin Serwisu
1. Klient zleca serwisowi wykonanie usługi naprawy a Serwis po sprawdzeniu możliwości naprawy przyjmuje zlecenie.
2.1 Klient dostarcza do Serwisu sprzęt na własny koszt i ryzyko i odbiera z Serwisu sprzęt także na własny koszt.
2.2 Serwis nie ponosi odpowiedzialności za szkodę przesyłki wysłanej do Serwisu przez Klienta. 
3. W przypadku wystąpienie okoliczności uniemożliwiających naprawę, Serwis powiadamia o tym Klienta.
4.1 Serwis wykonuje czynności naprawy sprzętu bez informowania Klienta do wysokości 300zł netto kosztów naprawy.
4.2 W przypadku przekroczenia kwoty 300 zł netto szacowanych kosztów naprawy, Serwis powiadamia Klienta telefonicznie a Klient podejmuje decyzję o kontynuowaniu bądź rezygnacji z dalszej naprawy.
4.3 W przypadku rezygnacji z naprawy Serwis pobiera kwotę od 30 zł netto tytułem diagnozy w zależności od stopnia skomplikowania demontażu i montażu sprzętu.
5.1 Serwis udziela 90 dniowej gwarancji na realizowaną naprawę chyba, że ustalono inaczej.
5.2 Gwarancją nie są objęte elementy podlegające naturalnemu zużyciu, jak źródła światła, tłumiki itp. 
5.3 Warunkiem przyjęcia gwarancji jest zgłoszenie usterki w terminie 14 dni od stwierdzenia usterki.
6. Serwis nie ponosi odpowiedzialności za przedłużający się czas naprawy z tytułu opóźnień np. w dostawie części lub problemów technicznych w dokonaniu naprawy.
7.1 Klient zostanie poinformowany telefonicznie lub mailowo lub komunikatorem o zakończonej naprawie i jest obowiązany zapłacić za naprawę zgodnie z art 627 K.C. i odebrać naprawiony sprzęt w terminie 14 dni od powiadomienia.
7.2 W przypadku nieodebrania sprzętu w terminie 14 dni, Serwis ponownie powiadamia Klienta i wzywa do odbioru sprzętu w terminie kolejnych 14 dni.
7.3 W przypadku upłynięcia 14 dni od drugiego powiadomienia Serwis trzeci raz wzywa Klienta do odbioru sprzętu oraz zaczyna naliczać opłatę za składowanie w wysokości 5-10zł netto dziennie w zależności od uciążliwości i gabarytów sprzętu.
7.4 W przypadku gdy Klient, pomimo wezwań, nie opłaca kosztów naprawy lub nie odbiera sprzętu, Serwis wg własnego uznania kieruje sprawę do właściwego sądu lub sprzedaje dług Firmie Windykacyjnej.
7.5 W przypadku ustalenia wysyłki za pobraniem Klient nie odbierze przesyłki i przesyłka wróci do Serwisu, Klient zostanie obciążony kwotą w zależności od wagi i kwoty pobrania, opłatą min. 50zł netto tytułem zwrotu kosztów pakowania i kosztów wysyłki w dwie strony.
8. W przypadku stwierdzenia że pozostawiony do naprawy sprzęt Klienta sprawia zagrożenie bezpieczeństwa osób lub mienia, Serwis niezwłocznie utylizuje sprzęt nawet w przypadku, gdy szybki kontakt z Klientem jest niemożliwy np. nie odbiera telefonu.