Kontakt ze sklepem
Jedynymi formami obsługi klientów jest:
- witryna udostępniona w sieci internet pod adresem www.audiolite.pl
- kontakt z personelem sklepu w siedzibie firmy
Audiolite nie upoważnia innych osób do reprezentowania sklepu w jakiejkolwiek formie oraz zabrania do publikowania jakichkolwiek informacji o audiolite.pl bez autoryzacji.
Ochrona danych osobowych
Zgodnie z art. 24 ust. 1 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych dane osobowe naszych klientów zostają wprowadzone do zbioru danych osobowych AUDIOLITE, który w myśl obowiązującego prawa został zgłoszony do GIODO - Generalnego Inspektora Ochrony Danych Osobowych i zarejestrowany, a tym samym posiada niezbędne zabezpieczenia ograniczające naruszenie danych osobowych.
Baza nie jest udostępniana żadnym innym podmiotom.
Każda osoba ma prawo wglądu do swoich danych i ich poprawienia poprzez panel administracyjny w Systemie Informatycznym Audiolite udostępnionym pod adresem www.audiolite.pl
Bezpieczeństwo płatności online
W celu zapewnienia niezawodności i bezpieczeństwa płatności online w internecie i uruchomiliśmy specjalne, bezpieczne modele transakcji. Przy wykonaniu płatności swoje dane ujawnisz jedynie firmie rozliczającej transakcję. Oznacza to, że poufne dane posiadacza karty czy rachunku nie są nam ujawniane. Przy płatności online przelewem bezpieczeństwo transakcji gwarantuje bank w którym posiadasz rachunek. Cała transakcja jest realizowana poprzez mechanizm udostępniony jedynie na oficjalnej stronie banku.
Bezpieczeństwo transakcji jest także zapewnione dzięki wykorzystaniu przez nas oraz przez firmy autoryzacyjne i banki bezpiecznego protokołu SSL.
Autoryzacja każdej transakcji odbywa się błyskawicznie (online).
Audiolite nie upoważnia innych osób oraz instytucji do reprezentowania sklepu w jakiejkolwiek formie w sprawach związanych z płatnościami, a tym samym nie zezwala na pobieranie poza kasą w siedzibie firmy
wpłat gotówkowych od klientów.
Faktura
Dla zainteresowanych wystawiamy faktury VAT zgodnie z danymi podanymi w zamówieniu. Chęć otrzymania faktury należy zgłosić przy złożeniu pierwszego zamówienia w sklepie wpisując w pole korespondencji uwagę o treści:"faktura".
Jeśli przesyłka ma być wysłana na inny adres niż podany na fakturze, prosimy o uważne wypełnienie formularza i wpisanie adresu dodatkowego - do wysyłki.
Sposoby płatności na terenie Polski:
- Za zaliczeniem. Za towar zapłacisz przy jego odbiorze.
O dodatkowych kosztach pobrania zostaniesz poinformowany przy składaniu zamówienia.
- Przedpłata przelewem. Taka forma płatności gwarantuje najszybszą realizację zamówienia jeśli płacisz przelewem w PKO BP lub Inteligo. Jeśli dokonasz wpłaty na nasz rachunek Inteligo w dowolnej placówce PKO BP SA. koszty dodatkowe w wyniosą: 0,00 zł. Druk wpłaty możesz pobrać ze strony sklepu i wydrukować na drukarce.
Sposoby płatności z zagranicy:
- Przedpłata przelewem.Taka forma płatności gwarantuje bezpieczną i pewną realizację zamówienia. Koszty takiej płatności są niezależne od nas i nie możemy Cię poinformować o ich wysokości. O prowizję za przelew zapytaj w swoim banku.
Sposób wysyłki:
Zamówione towary dostarczamy na terenie Polski firmami kurierskimi.
Koszt przesyłki wysyłanej za granicę ustalany jest indywidualnie.
Realizacja zamówienia
Czas realizacji zamówienia jest naliczany od chwili odnotowania na naszym rachunku wpłaty, która jest podstawą do realizacji zamówienia. Jeśli opłata za zamówienie dokonywana będzie za pobraniem, czas realizacji jest określany od chwili przyjęcia zamówienia. Informacje o stanie zamówienia możesz odczytać w swoim panelu administracyjnym w audiolite.pl. Zmiana stanu zamówienia jest wysyłana e-mail na podane konto pocztowe. Z chwila wysłania paczki z naszej firmy możesz obserwować jej lokalizację w systemach udostępnionych przez przewoźników.
Czas realizacji zamówienia.
Jeśli złożyłeś zamówienie przed godziną 11.00 i potwierdzono wpłatę, paczka zostanie wysłana tego samego dnia, zamówienie złożone po godzinie 11.00 wysyłane jest następnego dnia.
Czas dostarczenia przesyłki wynosi przeciętnie 1-2 dni roboczych od chwili wysłania paczki z naszej firmy.
Najczęściej przesyłka dostarczana jest następnego dnia roboczego.
Zamówienia z zagranicy
Klienci spoza terytorium Polski należność za przesyłki mogą uregulować przelewem. Koszty wysyłki za granicę są naliczane indywidualnie dla każdej przesyłki.
Reklamacja i serwis towarów
Zgodnie z polskim prawodawstwem okres ochrony klienta detalicznego wynosi 24 m-ce.
Naprawy gwarancyjne będą dokonywane jedynie zgodnie z zasadami udzielonej gwarancji.
Nie należy wysyłać urządzeń niekompletnych.
Niepełnowartościowe towary oraz urządzenia podlegające naprawie gwarancyjnej należy przesyłać na własny koszt do:
AUDIOLITE SERWIS
ul. Walczaka 35
66-400 Gorzów Wielkopolski
Serwis audiolite prowadzi również usługi w zakresie naprawy pogwarancyjnej oraz diagnostyki urządzeń kupionych u innych dostawców.
UWAGA!!! Wszystkie elementy ulegające naturalnemu zużyciu nie podlegają gwarancji. Wymiana takiego elementu będzie traktowana jako odpłatna usługa serwisowa
Wszelkie informacje techniczne dotyczące nieprawidłowości w funkcjonowaniu urządzeń można uzyskać pisząc na adres
serwis@audiolite.pl
lub telefonicznie 606 671 122 od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 16:00.